do kasy suma: 0,00 zł

Mam pytanko

W jaki sposób poprawnie zamontować Wasze akcesoria?

Zajrzyj na: www.polskibanan.pl/instrukcje.

Kupiłem, zapłaciłem, a przesyłka jeszcze do mnie nie dotarła. O co chodzi?

W pierwszej kolejności upewnij się, czy płatność na pewno została zrealizowana. Jeśli jeszcze nie minął oczekiwany czas dostawy, to prosimy Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. W innym wypadku pisz do nas śmiało na sklep@polskibanan.pl i zweryfikujemy sprawę. 

Otrzymałem szkło, jest mniejsze niż ekran telefonu. Czy tak powinno być?

Producenci nowych smartfonów coraz częściej decydują się na montaż ekranów z obłymi krawędziami. Utrudnia to zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń w postaci szkieł. Dla pełnego obrazu, dokładną powierzchnię pokrycia zobaczysz bezpośrednio na prezentowanych przez nas grafikach.

Polski Bananie, kupiłem szkło hybrydowe i się zarysowało. O co chodzi?!

Szkło hybrydowe, podobnie jak folia, nie jest produktem odpornym na zarysowania. Jest to rozwiązanie, które najprościej można określić hybrydą właśnie szkła i folii.

Panie Bananie, dlaczego w moim telefonie, po zamontowaniu szkła, powstał problem z czułością dotyku?

Nowsze telefony posiadają specjalne ustawienia, które trzeba aktywować. Wystarczy wejść w opcje ekranu i zwiększyć czułość dotyku. Jeśli to nie pomoże, to sprawdź, czy Twój telefon ma najnowsze aktualizacje. W przypadku flagowych modeli Samsunga problem ten może być nierozwiązywalny, o czym informujemy w treści oferty.

Po naklejeniu produktu powstały pęcherzyki powietrza, czym to może być spowodowane?

Wszystkim, serio. Jeśli odczekałeś chwilę i problem nie znika, to skontaktuj się z nami na sklep@polskibanan.pl. Zobaczymy z czego wynika takie zachowanie się produktu i na pewno coś wymyślimy.

Nie udało mi się w sposób idealny zamontować osłony, czy mogę spróbować nakleić ją ponownie?

Niestety nie. Oczywiście są śmiałkowie, którym się to udało, ale najczęściej efekt będzie inny od zamierzonego. Dlatego tak istotnym jest poświęcenie odpowiedniej ilości uwagi podczas montażu.

Co jest?! Czemu nie mogę się do was dodzwonić?!

Prawdopodobnie jest już po godzinie 14:00. Na razie niestety kontakt telefoniczny umożliwiamy wyłącznie do tego godziny. W późniejszej porze możesz do nas napisać mailowo, na Facebooku, Instagramie, przez formularz kontaktowy i gdziekolwiek nas tylko znajdziesz. Odpisujemy na bieżąco do późnej nocy.

Chciałbym sprzedawać wasze produkty u siebie. Jest taka opcja?

Pewnie, że jest. Musimy tylko upewnić się, że nasze osłony trafiają w dobre ręce. Napisz do nas na sklep@polskibanan.pl

Dlaczego banany są takie pyszne?

Tego akurat nie wiemy. Tak po prostu jest.

 

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, odwiedź nasz Blog lub napisz do nas:

 

* - Pole wymagane
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium